Oplevelsesrig tur til Baunstal, med masser af hygge,danseaften med All Inclusive drikkevarer, ( øl, vin, vand) en aften med rigtig Bayersk stemning. Bryggeribessøg med rundvisnig, smagsprøver, samt frokost på bryggeriet. Hyggeaften i hotellets bar i kælderen," Den gamle Smedje", mulig for at spille kegler. Indkøbstur til Kassel.

1. Dag Efter morgenmaden går turen sydover, ned gennem Slesvig Holsten forbi Hamborg og Hannover til Baunatal, hvor vi ankommer sidst på eftermiddagen. Hotel Stadt Baunatal, Byder på en velkomsts drink. Aftensmad - 3 retters menu.

2.Dag Efter morgenmaden kører vi til Wilhelmshohe. Herfra forsætter vi til Hannoversch Munden, hvor floderne Werra og Fulda flyder sammen og bliver til floden Weser, vi får et ophold i denne hyggelige bindingsværksby. Efter et ophold forsætter vi til Kassel by, hvor der er mulighed for indkøb. Sidst på eftermiddagen er vi tibage på vort hotel. Aftensmad med Octoberbuffet, med suppe og dessert. Festen starter kl. 19,00 og varer til kl. 23,00, med underholdning af husets duo, som spiller op til dans. Fra 19 - 23 er der fri drikkervare: øl, vand, rød og hvidvin.

3.Dag Efter en god nattesøvn, og et godt morgenmåltid, starter vores udflugt. Vi kører til Edersee og ser den store, 48 meter høje dæmning med 11,8km2 vandoverflade, 199,3 mill.m3 vand. Ederstausee er Tysklands tredje største sø. Sidst på formiddagen går turen til det bryggeriet Brauhaus Bad Wildungen, hvor vi får en rundvisning og smager på øllet hvortil der severes en frokost. Herefter forsætter vi til byen Fritzlar, og vi får en vandretur i det historiske Altstadt. Sidst på eftermiddagen kører vi tilbage til vores hotel. Aftensmad på hotellet 3 retters menu. Efter middagen er der bingo spil, med små præmier.

4.Dag Efter morgenmaden pakker vi bussen og begynder vores hjemtur. Vi kommer forbi byerne Gottingen, Hanover og Hamborg. I Nordtyskland finder vi et hyggeligt sted, hvor vi skal ind og have frokost. Herfra forsætter vi til vores hjemby, som vi når sidst på eftermiddagen.